DA   EN

HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service Support opgradering 3år 4 timer svartid

HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - Support opgradering - ombytning - 3 år - forsendelse - 24x7 - responstid: 4 t - for P/N: JZ328A, JZ329A, JZ330A, JZ331A, JZ332A
3 379,00DKK2 703,20DKK ekskl. moms

HPE Foundation Care Exchange Service kombinerer populære eksterne hardware- og softwaretjenester, der gør det muligt for dig at øge tilgængeligheden af din IT-infrastruktur. Hewlett Packard Enterprise tekniske ressourcer arbejder sammen med dit IT-team for at hjælpe dig med at løse hardware- og softwareproblemer på dine HPE-produkter.

  • Varenummer 994762589

    Model HN4G8E

    Producent Hewlett Packard Ente

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - support opgradering - 3 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for P/N: JZ328A, JZ329A, JZ330A, JZ331A, JZ332A
Generelt
Placering Forsendelse
Service inkluderet Ombytning
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 4 timer
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 3 år - forsendelse - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for P/N: JZ328A, JZ329A, JZ330A, JZ331A, JZ332A

Håndtering af eskalering

Hewlett Packard Enterprise har etableret formelle eskaleringsprocedurer for at lette løsningen af komplekse hændelser. Den lokale Hewlett Packard Enterprise-ledelse koordinerer eskaleringen af hændelser og inddrager de relevante HPE-ressourcer og/eller udvalgte tredjeparter til at hjælpe med problemløsningen.

Adgang til elektroniske supportoplysninger og -tjenester

Som en del af denne service giver Hewlett Packard Enterprise adgang til kommercielt tilgængelige elektroniske og webbaserede værktøjer.

Fjerndiagnose af problemer og support

Når der opstår et problem, skal kunden først foretage et opkald til et bestemt supporttelefonnummer. Hewlett Packard Enterprise vil yde grundlæggende teknisk telefonassistance med installation, produktkonfiguration, opsætning og problemløsning. Forud for enhver fjern- eller offsite-assistance kan HPE bede kunden om at give relevante oplysninger, starte diagnostiske værktøjer og udføre andre understøttende aktiviteter efter anmodning fra HPE. HPE vil derefter arbejde sammen med kunden på afstand for at isolere hardwareproblemet.