DA   EN

Jabra Engage 40 Mono Kabling Headset Sort

Jabra Engage 40 Mono - Headset - på øret - kabling - USB-A - støjisolerende - Optimeret til UC
759,00DKK607,20DKK ekskl. moms

Vi introducerer Jabra Engage 40, den nye generation af headsets til kontaktcentre. Forbedring af kundetilfredsheden ligger nu i dine hænder. Vores Engage+-software giver intelligent opkaldsindsigt i realtid for at booste agentens ydelse og forbedre kundetilfredsheden. Med den innovative taleoptimering og beskyttelse af hørelsen sammen med et kraftfuldt to-mikrofonsystem har den generelle lydoplevelse fået et massivt boost. Du vil føle dig godt tilpas takket være designet, der er holdbart trods den ultralette vægt, en tilpasset pasform og ørepuder med ekstra komfort til forbedret lydisolering. Vi lader dig fokusere på det, der har størst betydning. Så sørger vi for resten.

  • Varenummer 1000730745

    Model 4093-410-279

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 5706991026054

    Vægt 0.045 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Jabra Engage 40 Mono - headset
Produkttype Headset - kabling - USB-A
Anbefalet brug Computer - kommunikation
Hovedtelefonmodeller På øret
Forbindelsesteknologi Kabling
Lydudgangsmodus Mono
Lydeffekter HD Voice
Audiospecifikationer Frekvenssvar 50 - 20000 Hz
Maks. inputstrøm 30 mW
Støvisolering Ja
Mikrofon Boom
Med mikrofoner 2
Kontrolapparat Lydløs, volumenkontrol, besvar/afslut, programmerbar knap
Software-certificering Optimeret til UC
Producentgaranti 3 års garanti
Generelt
Beskyttelse Akustisk stød-beskyttelse
Bredde 16 cm
Dybde 5.4 cm
Højde 16.7 cm
Ørepudemateriale Kunstlæder
Produkttype Headset - kabling - USB-A
Vægt 45 g
Lydudgang
Audio Output Detaljer Multimedie - 50 - 20000 | Kommunikation - 100 - 14000
Blænder 20 mm
Egenskaber I brug-belysning, PeakStop-teknologi, Jabra Direct, Jabra Xpress, digital signalbehandling, SafeToneTM 2.0, IntelliTone 2.0, Speech Level Normalization, Jabra BalancedVoice
Forbindelsesteknologi Kabling
Frekvensrespons 50 - 20000 Hz
Hovedtelefonmodeller På øret
Lydeffekter HD Voice
Lydudgangsmodus Mono
Maks. inputstrøm 30 mW
Maks. lydtryk 105 dB
Støvisolering Ja
Volumenbegrænsende funktion Ja
Mikrofon
Formfaktor Headsetmikrofon
Følsomhed -38 dBV/Pascal
Frekvensrespons 100 - 8000 Hz
Med mikrofoner 2
Type Boom
Fjernbetjening
Styring Lydløs, volumenkontrol, besvar/afslut, programmerbar knap
Tilslutninger
Forbindelsestype Hovedsæt (4-PIN USB, type A)
Kabel
Kabellængde 1.6 m
Diverse
Kabeloplysninger Kabel til hovedsæt - 1.6 m
Overensstemmelsesstandarder OSHA, G616
Software-certificering Optimeret til UC
Udstyr inkluderet Bærepose
Producentgaranti
Service & Support Begrænset garanti - 3 år

Rimer på tilfredshed

Med Engage 40 bliver opkald mere klare og kunder nyder godt af en bedre oplevelse all-round takket være vores innovative engage+-software. Interaktioner bliver mere meningsfulde og effektive med opkaldsindsigt i realtid. Headsettet er designet med dig for øje (selv tak). Det er let, men solidt. Komfortabelt, men elegant. Brug det hele dagen uden overhovedet at mærke, at du har det på. Med et intelligent mikrofonsystem, som gør lyd mere klar end nogensinde før, findes der ikke et bedre headset til at hjælpe dig med at gøre enhver kunde til din til dato mest tilfredse kunde.

På stikkerne

Et softwaresystem, der kan analysere samtaler undervejs? Den nye generation af headsets til kontaktcentre er her – vi introducerer Engage 40 med innovativ Engage+-software. Med live pop-op på skærmen får du øjeblikkelig feedback, så du kan forbedre din kundes opkaldsoplevelse undervejs, mens den foregår. Engage+ leverer live vejledning om faktorer, der påvirker din kundes opkaldsoplevelse, herunder baggrundsstøj, stilhed og afbrydelser. 1 Onboarding, coaching og fastholdelse af personale går som en leg, når du har meningsfulde data lige ved hånden. Du får indsigt, der gør dit job lettere og sødere. Vis mig mere 1 Download af den gratis software er påkrævet. Integrationer er tilgængelige til udvalgte platforme.

Dobbelt op på mikrofon, dobbelt op på tilfredsheden

Det kan være knald eller fald med lydkvaliteten i et opkald. Vi har udstyret Engage 40 med ikke bare en, men hele to mikrofoner. Den ene hjælper dig med at slippe af med baggrundsstøj én gang for alle, mens den anden holder din stemme knivskarp og gør tale-til-tekstfunktionen mulig. Kombineret med den intuitive Engage+-software skaber vores mikrofonteknologi betingelser, der er så harmoniske, at det kan medvirke til, at den gennemsnitlige opkaldshåndteringstid reduceres over hele linjen.

En veltilpas Agent er en glad Agent

En utilpas Agent fører til et akavet opkald. Derfor har vi designet Engage 40 til at være så behageligt, at du knapt nok mærker, at det er der. Med en vægt så lille som 45 g* er det super-let med vinklede ørepuder for den mest behagelige pasform. Vi har også sat et innovativt, labyrintformet mønster på ørekopperne på hvert headset. Udformningen er baseret på undersøgelse af virkelige brugere som dig og er designet specifikt til at lette trykket på øret, så du bliver ved at være afslappet og fokuseret på din kundes behov. *vægten er forskellig for stereo-, monovarianter.

Let lytning

Med avancerede højttalere og innovativ, lydisolerende ørekopper, som passer perfekt, vil du aldrig misse en vigtig detalje under et opkald (eller være nødt til at bede nogen om at tale højere eller gentage den samme information 47 gange...) Med de specialkonstruerede højttalere i Engage 40, som er optimeret til taleklarhed, mindskes frustrationer, og opkald bliver mere produktive. Sørger for krystalklar lydkvalitet ved hvert eneste opkald. BalancedVoice vil desuden automatisk sikre, at indgående opkald er sprøde og klare - blot endnu en smart funktion, der tilfører rolig effektivitet til hver samtale.

Blid for ørerne

Det er filosofien bag den revolutionerende beskyttelse af hørelsen i professionel kvalitet, som er indbygget i Engage 40. Med Jabra SafeTone 2.0 kan du fokusere på dine opkald med vished for, at din hørelse er beskyttet. Vi har tilføjet en masse banebrydende teknologi til beskyttelse af hørelsen, herunder: IntelliTone 2.0 , som holder den gennemsnitlige støjeksponering på et sikkert niveau PeakStop 105 dB, som forhindrer pludselige, kraftige lyde Optimeret til taleklarhed med BalancedVoice , som behandler lyden for indgående opkald Normalisering af taleniveauet, som holder indgående opkald på dit foretrukne niveau Intelligent beskyttelse mod akustisk chok, som proaktivt fjerner eller reducerer potentielt skadelige lyde Fordi beskyttelse af hørelsen ikke er noget man kommer i tanker om bagefter. Det er en investering for livet.

Din nye, personlige assistent

Forestil dig en hjælpende hånd, så du kan høre kunderne mere tydeligt og så dynamikken i hvert eneste opkald bliver optimeret, så du kan få glæde af mere balance på en lang vagt. Engage 40 bruger en unik algoritme til at behandle signaler, BalancedVoice , så du ikke hele tiden skal skrue op for opkaldsstyrken og så du er klar til opkald hele dagen. Slap af, undgå opkaldstræthed og fokuser på din kunde - der er sørget for det hele. Men det ville vi sige, så derfor har vi testet denne unikke teknologi på brugere som dig. De var enige i, at det gør lyse stemmer mere klare og gør det lettere at skelne tale fra baggrundsstøj alt imens det udjævner stemmetomen på en smart måde og dermed skaber harmoni for dine ører*. *Studie om evaluering af forbedring af nærlytning, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, Feb-Maj 2017.

Knus i samtalen

Med Engage 40 har du al magten lige ved hånden. Besvar opkald, slå opkald fra og kontroller lydstyrken i dine opkald med blot nogle få enkle tryk. Det har aldrig været mere enkelt at håndtere opkald. Kontrolenhedens knapper kan integreres med dine platforme til kontaktcenter og Unified Communications (UC), herunder også Amazon Connect og Genesys, for effektivitet der, hvor den er vigtig. Skift mellem platformsskærme og kontroller volumen med programmerbare taster fil hurtig håndtering af opkald. En bedre opkaldsoplevelse for dig og kunden har aldrig været lettere.

Ven med alle

Det er den rene barnemad at få forbindelse med dine kunder med Engage 40. Der er et godt samspil mellem headsettet og alle førende kontaktcenter- og Unified Communications (UC)-platforme. Den har endog integreret opkaldsstyring til tjenester som Amazon Connect, Genesys Cloud CX, og NICE CXone, når det bruges sammen med kontrolenhedstilbehøret. 2 Med en UC-variant, der er certificeret til platforme som Google Meet, Works With Chromebook 3 og Zoom, og en anden til Microsoft Teams, kan du nyde problemfri og stressfri kundeinteraktioner over hele linjen. Bliv i nærheden. Bevar kontrollen. Hold forbindelsen. 2. Der kan være brug for software til konfigurationen. Se Jabra.com/platforms for at få flere oplysninger.

Kom tilbage igen senere

Sig 'nej' til dyre forstyrrelser med Engage 40 headsettet, som sætter klare grænser ved at vise, når du er optaget. Et rødt lys vil automatisk lyse, når du taler i telefon. Det viser alle omkring dig, at det ikke er et godt tidspunkt at tage en snak - så du kan bevare fokus på din kunde og give kolleger et klart signal, når du igen er ledig.


JABRA ENGAGE 40 

Et nyt niveau for kundetilfredshed 

Jabra Engage 40 er et headset til kontaktcentre, der forbedrer kundetilfredsheden i realtid med live vejledning, enestående lyd og innovative teknologi- og designfunktioner.

Mikrofoner i verdensklasse

Et effektivt system med to mikrofoner reducerer baggrundsstøjen og leverer markedets mest nøjagtige tale-til-tekst

Live in call guidance

Avanceret Engage+ software leverer indsigt i realtid, så dine opkald effektiviseres, og kunderne får en bedre oplevelse. 

Download af gratis software påkrævet.

Få det hele med

BalancedVoice™ fremhæver de bløde elementer og reducerer de kraftige i din kundes stemme. Så du får en bedre balance i alle samtaler.
Engage 40

INDBYGGET BESKYTTELSE AF HØRELSEN 

God mod ørerne 

SafeTone 2.0™ beskytter din hørelse mod pludselige lydudsving og langvarig eksponering. Fordi beskyttelse af hørelsen ikke er noget man kommer i tanker om bagefter. Det er en investering for livet.

OPKALDSINDSIGT I REALTID 

Engage+ 

Med Engage 40 får du mere effektive opkald og en bedre kundeoplevelse, fordi den innovative Engage+ software leverer værdifuld indsigt i realtid og vejledning på skærmen.* Det er et headset, der bakker dig op. 

*Download af gratis software påkrævet. Integrationer er tilgængelige til udvalgte platforme. Se mere på Jabra.com/Engageplus.

FUNGERER MED DET HELE 

Godt sammenspil betaler sig altid 

Engage 40 er fuldt kompatibel med alle førende platforme til både kontaktcentre og Unified Communications (UC). Der er endda integreret opkaldskontrol til Amazon Connect, Genesys Cloud CX og NICE CXone, og det er certificeret til Google Meet, Zoom og Microsoft Teams.

Hvad er et digitalt headset?

Et ægte digitalt headset har proceschippen i headsettet i stedet for i en kontrolenhed eller ledning. Engage 50 II og Engage 40 har det allernyeste chipset, som gør det muligt at levere forbedrede analysefunktioner i realtid, og sammen med chippens placering giver det en forbedret funktionalitet og brugeroplevelse.

Hvad får man i et digitalt headset med ledning, som man ikke får i et almindeligt USB-headset?

Et almindeligt USB-headset har sandsynligvis ikke chippen i selve headsettet, hvilket begrænser headsettets hardware- og softwareoplevelse.

Hvilke professionelle digitale Jabra-headset har softwareintegration?

Alle Jabras USB-headset understøttes i Jabra Direct- og Xpress-software og kan integreres med tredjepartsplatforme via vores SDK. Dog har Engage 50 II og Engage 40 også yderligere avancerede analysemetrics for opkald, f.eks. beskeder om mikrofonarmens position (Engage 50 II), sporing af baggrundsstøj og krydssnak m.m. Disse findes i vores gratis Engage+ program og er også tilgængelige via vores SDK.

Hvad indeholder Engage 40-kontrolenheden, og hvorfor har jeg glæde af at bruge den?

Besvar opkald, slå opkald fra og kontrollér lydstyrken i dine opkald med blot nogle få enkle tryk. Kontrolenhedens knapper kan integreres med platforme til kontaktcenter og Unified Communications (UC), herunder også Amazon Connect og Genesys, hvilket giver effektivitet, hvor den er vigtig. 

Engage 40 er også kompatibel med Engage 50 II-kontrolenheden, eller den kan bruges som enkeltstående headset.

Hvis jeg har købet headsettet uden kontrolenheden, kan det da sluttes til en bærbar computer eller en docking-station og stadig have adgang til opkaldsanalyser i realtid?

Ja, det kræver ikke en kontrolenhed at få adgang til opkaldsindsigts i realtid. For mere information om opkaldsindsigt kan du gå til Jabra.com/engageplus

Kan jeg slutte Engage 40-headsettet til min mobiltelefon eller min tablet?

Ja, hvis din mobilenhed har et USB-C-stik, der er kompatibelt med stemmeopkald – dog kun de af Engage 40 USB-C-versioner, der ikke har In-line kontrol.

Hvordan omprogrammerer man busylight?

Busylight kan programmeres til at skifte afhængigt af udvalgte aktive hændelser, som f.eks. om agenten har et aktivt opkald, har brug for hjælp af en supervisor, er optaget af arbejde efter et opkald eller er til rådighed til at hjælpe en kollega. Indstillingerne udføres via en Jabra SDK-integration.

Hvordan omprogrammerer man hurtigopkald eller andre funktioner på kontrolenheden?

Der kan konfigureres to numre til hurtigopkald på kontrolenheden. Knapperne kan omkonfigureres i Jabra Direct eller via en SDK-integration.

Hvordan er Engage 50 II forskellig fra Engage 40?

Engage 50 II har en endnu bedre mikrofonperformance på grund af det avancerede system med tre mikrofoner, som fjerner baggrundsstøj. Engage 50 II har også SmartRinger bygget ind i Engage 50 II Link-kontrolenheden, så brugeren får besked om indgående opkald i situationer, hvor headsettet ligger på bordet. Engage 50 II giver forbedret komfort ved brug hele dagen på grund af den polstrede hovedbøjle (kun i stereoversionen). 

For analysedata kan Engage 50 II give brugeren besked, hvis mikrofonen ikke er placeret korrekt (kræver Jabra Direct, Engage+ eller SDK-integration).