HP Priority Access Service giver it-supportere direkte adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere. Det mindsker behovet for telefonsamtaler, fordi de kan udnytte de interne diagnoser og effektivt behandle reparationer og løse eventuelle problemer. Og det giver en globalt ensartet oplevelse i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog.
Product no 988457246
Model U7C99E
Brand
Hewlett-Packard
Go to brand's website
EAN
Weight 1 kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Priority Access Service - teknisk understøtning - 3 år |
Type | Teknisk understøtning |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Svartid | Næste tilgængelige agent |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Pristype | 250+ sæder |
General | |
---|---|
Full Contract Period | 3 years |
Pricing Type | 250+ seats |
Response Time | Next available agent |
Service Availability | 9 hours a day / 5 days a week |
Service Included | Phone consulting |
Details | |
Service & Support | Technical support - phone consulting - 3 years - response time: next available agent - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 3 years |
Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.
Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.
Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.