EN   DA

Poly Elite On-Site 4hr Support opgradering 1år

Poly Elite On-Site 4hr - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: 4 t
21 669,00DKK17 335,20DKK excl. VAT

Forretningsprocesser er stærkt afhængige af virtuelle samarbejdsværktøjer, hvilket gør dit unified communications-miljø til en topprioritet. Du har brug for et supportteam, der forstår dit unikke miljø og dine specifikke behov. Eliteservicen giver en holistisk supportstrategi, der optimerer ydeevnen og øger dit investeringsafkast.

  • Product no 1001859878

    Model E86540914

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Poly Elite On-Site 4hr - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 timer

Et enkelt kontaktpunkt, hvor du kan få den hjælp, du har brug for

Poly vil tildele en dedikeret Customer Succes Manager (CSM) til at overvåge, analysere og rapportere om service og support af dine Poly-løsninger.

Den tekniske support, du altid kan regne med

TAM er din primære tekniske ressource, som håndterer eskaleringer, opdaterer CSM, kommer med anbefalinger til implementeringsplanlægning, sørger for versionskontrol af software- og hardwareproduktopgraderinger og fører tilsyn med fjernimplementering af systemopgraderinger.

Prioriteret teknisk support 24x7 til et udpeget team

Få kontospecifik telefonadgang til kundesupportteamet, der er bekendt med din implementering, og som hjælper med at løse problemer døgnet rundt.

Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS)

Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS) forbedrer svartiderne i Poly-aktiverede ecosystem cloud-løsninger ved at fungere som dit primære kontaktpunkt.