EN   DA

Sony PrimeSupport Pro Support opgradering 2år

Sony PrimeSupport Pro - Support opgradering - avanceret erstatning - 2 år (4./5. år) - forsendelse
459,00DKK367,20DKK excl. VAT

Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.

  • Product no 1000783913

    Model PSP.PROBRAVIA1.PO2

    Brand Sony

    EAN 5013493453036

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Sony PrimeSupport Pro - support opgradering - 2 år - 4./5. år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Avanceret erstatning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
General
Full Contract Period 2 years
Location Shipment
Service Included Advanced replacement
Support Period 4th and 5th year
Details
Service & Support Extended service agreement - advanced replacement - 2 years - shipment | Technical support - phone consulting - 2 years - availability: 9 hours a day (9:00 AM - 6:00 PM) / Monday-Friday

Standard reparation

Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.

Udskiftning af laser

Hvis diagnosen viser, at laseren ikke udsender noget lys, vil de udstede en erstatningslaser. Bemærk: Den naturlige reduktion af laserens lysstyrke over tid udgør ikke en fejl. Kun lasere, der har nul lysstyrke, anses for at være defekte. De vil sørge for at afhente den defekte enhed til udskiftning.

Dækket logistik

Deres reparationscenter vil inspicere enheden. Hvis de finder, at enheden lider af utilsigtet skade, eller hvis der ikke findes nogen fejl, kan de fakturere dig for forsendelses- og arbejdsomkostningerne. Enheder kan afhentes fra og returneres til enhver adresse på fastlandet i EU-lande, Norge og Schweiz. For alle andre områder bedes du kontakte helpdesk for yderligere hjælp. Uanset hvilken reparationsrute helpdesken vælger, vil alle omkostninger til reservedele og arbejdskraft blive dækket af denne aftale i henhold til standardbetingelserne. Nogle geografiske placeringer uden for EU kan forårsage forsinkelser i forsendelsen, hvilket vil resultere i en længere løsningstid.